Olin aamupäivän töissä. Totuttelemassa pikku hiljaa työarkeen :) <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Röntgenkuvat koivestani oli ok. Vähän oon ymmyrkäinen tämän jalan kanssa, kun sitä vain seuraillaan... nyt kuulemma voi jo ruveta pikku hiljaa rasittamaan enemmän.... Meninpä sitten kotiin tultuani pienelle kävelylle koirien kanssa keväiseen keliin. Tai itse asiassa kahdelle kävelylle. Ensin Otamukseen, jossa ihastelimme maisemia  - ja tietysti ryynättiin ihan hurjasti - ja sieltä ruokakaupan kautta Kauniaisten teiltä poikettiin talsimaan yhtä metsätietä, joka on pari kertaa jo mua houkutellut. Ihan hyvä pohja oli kävellä, lumi alkaa olla paikka paikoin jo kokonaan sulanut, joten se ei ollut upottamassa. Polvi kesti ensin hyvin, sitten vihloi silloin tällöin, ja lopulta jo pitkan aikaa joka askeleella :( Mä vaan kävelin ...

Mutta koirilla oli hauskaa, uusia hajuja ja maisemia, tosi hauskaa. Aurinkokin pilkotteli, ja kuinkas muutenkaan, pitihän sitä muutama kuvakin taas ottaa. Taaskaan ei tokoiltu tänään. Olin yllättävän puhki jo näistä päivän touhuista. 

1366977.jpg

1366985.jpg

1367011.jpg