Torstaina Lace ja Kari oli ainoat paikalla aksareeniryhmästä. Olivat reenanneet keppien sisäänmenoa pääasiassa, lenkkeilleet ja fiilistelleet :) Fado oli sillä aikaa mun kanssa töissä käymässä. On se kyllä tasapainoinen kaupungissa, mentiin sitten parkkihalliin, näköalahissiin, toimistoon tai mihin vaan. Mutta kylläpä sen kanssa pentusena dallailtiinkin kaupungin vilinässä varmaan yhtenään.Ihana miäs.

Tänään käytiin Tiinan lampailla. Keskityin tällä kertaa vain Lassen reenaamiseen, kun jäi vaivaamaan sen pyrkiminen viimeksi pois laitumen läheltä. Olin varannut namejakin aitauksen laidalle mukaan, jos tarvii tehdä olemisesta mukavaa. Mutta pieni pirpana innostuikin lammastelusta vallan kovasti! Päästiin heti ensimmäisinä kokeilemaan. Lampaat oli ihan liian liikkuvaisia Lacelle (ja mulle :), mutta silti olin iloinen nähdessäni että sitä kiinnosti moinen touhu. Aitauksesta ulos tultuamme se tuijotteli vain lampaita ja yritteli välillä aidan alta takaisin :) Toisella kierroksella se piti jo aika kivasti hännänkin alhaalla. Mutta aika turbona se olisi painellut jos ei liinaa olisi ollut :) Parisen kertaa se alkoi jo itse hakeutumaan tasapainoon, kivaa! Pari kertaa se haukahtikin jossain tilanteessa. Lacehan haukkuu helpommin kuin Fado, ja nyt jo tuli ääni tähän hommaan ... hmm... Mä itse olin aivan KÄMMI, voi juma. No, nollasta on kai kaikki ponnistanut tässäkin lajissa aluksi ...

Tänään saatiin sitä supikoiraa varten loukku pihan perälle ..