Annoin itselleni positiivisuushaasteen. On löydyttävä vähintään kymmenen positiivista asiaa elämästäni:

- pääsen sentään keppien avulla kävelemään
-kevättä kohti ollaan menossa
-Lacen ihottuma on pysynyt kurissa, vaikka välillä vähän riehaantui, ja Lace muuten voi hyvin
-Fado jaksaa vielä porskuttaa elämää <3 <3 <3 <3 <3
-sain tilattua plenty of lisää Relaksanttia, eli vasta-ainetta olemassa ihottumaan roppa kaupalla jos tarvitaan
-kaappi on täynnä ruokaa, kiitos naapurin Mervin, joka auttoi ostamaan (vielä kun olisi ruokahalua :)
-mun uus katto on niin liukas, ja katto yleensäkin niin pysty että sieltä valuu saman tien parin päivän aikana lumet pois, ei ole vaaraa tulla koirien niskaan
-sain vihdoin apua noiden etupihan puiden kaatamiseen, tulee näkyväisyys paremmaksi
-mulla on paljon ihania ystäviä, jotka tälläkin hetkellä miettii ehkä mua, ja joita mä saa muistella
-sain lainaturvan osaan lainaa tämän sairauden takia
-aurinko paistaa
-mulla on pino puita takan vieressä jolla saan taas illalla tuvan lämpimäksi
-sain kuin sainkin lisäliitteitä kirjoittamalla äidin palvelukotijonoon (on myös samalla niin, niin surullinen ja iso asia...)
-nukun suhteellisen hyvin yöt, lähes yhtäjaksoisesti 7-9 tuntia yössä
-olen päässyt toivottavasti hyvin ohi influenssaepidemiasta täällä "turvassa"
-yksi matka enää, ja kelataksit ovat mulle ilmaisia
-saan tukan jo kunnon ponnarille, pois tieltä
-mulla on tilaa pihassa tallustella pientä lenkkiä talon ympäri
-ei ole ollut järin luminen talvi (lumitöitä vähän)
-punatulkut saapuivat eilen pihan koristevaahteraan! <3
-olen päässyt säännöllisistä särkylääkkeistä jo eroon
-Pystyn jo varaamaan oikealle jalalle pienen hetken
-jalat lähtevät toimimaan joka aamu, kangerteluista huolimatta
-mulla on ihana Lace, joka poimii mulle kaikki tippuneet esineet, mm. yhtenä päivänä pihassa nosti mulle kepin, kun taitelin yhden kepin varassa ja sekin tippui maahan. Ilman Lacea olisin ollut pulassa.

Tässäpä näitä...