Sainkin ihan parhaan 3-vuotislahjan: pääsin leikkimään Nellin kanssa lumileikkejä. Niin siistiä!! Fadokin oli meidän mukana. Käytiin riekkumassa Reuharinniemessä, voi nastaa. Tässä kuvat Nellistä ja musta, tosin joskus viime talvena. Mut eisevväliä, sama meno jatkuu :)

Kuvat A.Alajääski:

Illalla mamma teki kaakun. Itse asiassa kaksi, kun synttärivieraillekin pitää tarjota.. Tiedätte varmaan mitä mieltä olin tuosta: heti mulle kaikki, mä, minä, minulle, mun, mää, minäminäminä.

Illan menu:

Juhlavat vinomahapullat naudanlihapedillä, kauden kalkkunanakit, höysteenä lumipalloraejuustot lohiöljyviiruilla.
Lurps :)

Vielä sain mamman loppuillaksikin ihan itelleni, sain nimittäin lähes tunnin rapsutuksen ja harjauksen mukavasti kamman kera. Ai että mä voin nauttia siitä hommasta, siihen nukahtaa selälleen väkisinkin.

Huomenna kuulemma lähdetäänkin herkuttelemaan Vaasaan.